Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Dra åt helvete

Va trött jag är!! Hunden var ganska så jävla gratis när jag slår upp kl 4 och känner doften av nylagd hundskit och krafs krafs i buren. Farbror Joakim sliter upp buren ut flyger en glad chilla upp i sängen och tassarna är fulla i skit. Hon som varit så jääävla duktig och inte skitit inne på 100 år. Hon säger ju inte till heller förrän de e försent. Bara å bädda rent och torka akit!! Så jag lyckades inte somna om för div olika anledningar. Så de resulterar i en grym trötthet. Jag sitter och ögona åker i kors till höger och vänster. Men än e inte dagen slut! Ska fortsatt iväg på utbildning efter jobbet! Jag får ha en personlig slåpåmejare brevid så jag inte får åka till akuten efter att ha gjort en touchdown med pannan före ner i bordet. Eller kavens ramlar av stolen. Där ser ni! Jag passar inte som morsa!
Nu måste jag jobba! Gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar