Summa sidvisningar

måndag 21 april 2014

Dag 10..


(Bilden är på min kompis) 
Höll på att få panik, vågen pinna ett kg uppåt!! Tills jag tog fram min vän måttbandet.. 😊 - 2 cm på tjockismagen och -2 på högerarmen medan vänsterarmen stod still. -1 cm på vänsterlår, högerlåret stod still och minus 1 cm runt midjan på 2 dagar. Man ska inte alltid stirra sig blind på vågen. Egentligen ska man inte väga sig de 2 första veckorna då det kan skilja sig från person till person. Men jag är ju nyfiknast i hela världen så kan inte riktigt låta bli.. 
Imorrn är det vanlig vardag slut påpåskandet så då jävlar i havet ska jag köra igång med träning. 
Idag ska jag fixa så det kokta fläsket blir stekt i de underbara vädret. 😊 
Sen får vi fint grillbesök i eftermiddag! Lilla Oscar är hedersgäst, sorry Paulina!! Haha love you., 😊👍 
Olja trallalaaaa har oxå fixats på dansbanan så vi kan ta emot besökare i sommar.. 😊👍 

Ha en underbar dag!! 😊 

 

1 kommentar:

  1. Haha så säger du inte när han är större och river hela huset! Hahahaha

    Love u!

    SvaraRadera