Summa sidvisningar

fredag 25 januari 2013

Kaos!

Herrejösses vilken kaos det är här hemma! Det är grejer högt och lågt, det är ju lätt för en människa att städa då. Men det är väl bara att välkomna byggkaoset med öppna armar. Men idag måste jag städa. Hur nu det ska gå till.. Sen måste jag måla klart. Men det går framåt vilket jag inte trodde igår. Mitt i allt så sluta vattnet att fungera. HELVETE paniken var ett faktum.
Men som tur var så fick Jocke sluta tidigare och han kröp under huset och hade sig och fixa och trixa, tydligen hade något frösit. Jag får väl laga mat i bubbelvatten då tänkte jag, och full i färg och lukta som nåt som Gud glömde var jag tvungen att ringa runt för en duschplats!! Men han e duktig min gris! :)

Ja bjur på lite kaos bilder..
För nu går det inte att sitt på sin röv och bara häcka. ACTION så jag hinner lite av de som ska göras!!

Hej hopp










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar