Summa sidvisningar

tisdag 3 mars 2015

Oj dammar loss lite här!!

Snacka om att jag tog en låååång paus!! 
Har inte riktigt haft tid lust eller energi alls att ägna mig åt detta bloggeri. Skulle nog aldrig kunna driva en blogg å tjäna pengar på det. Eller de kanske är pengar som sprätter loss på fantasin. 
Mycket har hänt sedan sista inlägget, kommer inte ens ihåg vad det handla om, säkert vikt och nedgång!! 
Ja det tog ett Abrupt slut då det visade att jag var preggo. Slut tränat så frenetiskt pga ryggpaj och slut ätit med mina magic pills. Fast nya tag när jag har ploppat och ett ex antal kg plus på vågen. 
Annars då? Bilen går bra??
Har gått hemma likt en amöba sen 1okt, då jag inte fick fortsätta jobba pga risker. Jag tänkte herregudiminvärld hur ska jag klara detta att vara hemma? 
Men på ett sätt har det gått fort är ju inte så många dar kvar till plopp. Fast det har varit jävligt segt att inte kunna få jobba. Känna sig lite viktig ialf. Höhö 
Jag har varit jävligt förskonad än sålänge med denna preggoperiod. Förutom ryggen som har pajat med jämna mellanrum så hej tant agda 108 år. 
 På ett sätt längtar jag till plopp få tillbaka sin kropp och få sova på mage!! För att inte tala om att kunna gå på toa och skita, kunna torka sig i röven utan att försöka vända ut och in på sig själv. Kunna sätta på sig sina strumpor och skor utan att näst intill börja grina. Slippa sina händer och fötter som inte längre har några konturer knappt utan ser ut som nån placerat några klossar där pga all vätska. De dom säger är nog sant de sista veckorna blir man nog oavsett om man vill eller inte lite redo för kalvning. 
Fast jag är rädd, rädd för smärtan för att tappa kontrollen. För jag kommer fan inte ha kontroll alls på situationen. Hur ska de gå? Bara arga missen kan hålla sig borta! Men jag garanterar fan inget. En arg vrång finne på britsen. Stackars farbror Joakim!! 
Nej nu ska jag ta min heffaklump till kropp och duscha. 
Hörs snart tror jag!! 
Puss å hejj.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar