Summa sidvisningar

fredag 18 juli 2014

Lantlollan..

Ska till storstaden.. Tur vi har systeryster där som är kung av staden där!! 
Jag har ETT krav, jag SKA till grönan.. :) ( har ett mission, ska åka till sånna ställen dit andra åkt som barn) vi åker dit för att mammi fyller år.  Resten får dom bestämma,, :) jag som är åksjuk som ett troll undrar hur fan jag ska kunna åka denna tuben. Står jag upp och är åt rätt håll så borde det inte vara nåt problem. 
Träningen och pillsen går åt helvete i vanlig ordning. Men jag har börjat hitta en lien lust, nånstans djupt i mitt hjärta är den igång, måste bara hitta den till fullo. Har nog bara pressat mig själv med allt möjligt framförallt träningen, och när man har en trasig kropp som inte är så van att träna så blir jag lika sur varje jävla gång det går åt helvete. Min motivation försvinner och här står en förvirrad blekfet finne kvar liksom. Om inte fetare för varje gång liksom.  Det är inte ens inspirerande att läsa folks sportbloggar som jag tyckte förr, utan jag är bara deprimerad och äter mer godis som aldrig förr. 
Det jag behöver är en sporre i röven, helst en pt och nån som lagar maten åt mig.. (Pillsen jag har sköter ju resten) men inte ens dom har jag hjärna att ta nuförtiden! 
Nu måste jag shapa up! 
Have à Nicke day
Här kommer mina 3 positiva som utlovats:
1. Åka till 08 staden 
2. Gå på grönalund och träffa fina familjen
3. Fick fina rosor huxflux av min fina. 

Puss å hejj 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar