Summa sidvisningar

söndag 6 juli 2014

Ont i foten..

Har inte gjort nåt, tro det eller ej!! (Då mena jag ju typ att månen inte har ramlat ner på foten eller nåt sånt) jag fick ont i foten igår natt, inte så jag höll på å dö men det kändes som ett knivhugg var 20:e sekund som strålade ut i de största jag har! (Stortån) fick t.o.m ta en jävla alvedon då blev de bättre. Har haft ont till och från hela dagen idag men det blev ju inge bättre av att plåten till en gasolvärmare landade på mina tår och strax efter det trampade jag in en skruv lite i foten ( var förengångskull snabb så den inte satte sig i hela jävla foten) men jag har ju nyss haft en spik i foten så stelkrampen är förberedd!!  Men fötterna sitter kvar och tårna är 10 sist jag räknade ialf.. Man får ju va gla för de lilla.. :) 

Annars då? Bilen går bra eller? - nej faktiskt inte!! Lite krångel är det med den men det är inget min groda kan fixa på ett kick, men det är ju tiiiiiiden.. Den där tiden räcker ju inte riktigt till.. Han är ju duracell redan som det är, går och jobbar, kommer hem jobbar hemma..imponerande, jag har då inte samma kraft och anda tyvärr.. Men måste sätta lite sprätt så de blir klart.. Så vi kan njuta lite av vårt husköp. Hehe om jag hinner innan alla andra 522 projekt ska vara klara! ;) 

Har idéer om trädgården,(helst att den ska asfalteras!) hehe skämt å sido men vill ha massa stenar! Så har ni stora stenar som ni vill bli av med så ge mig!! 

Det är ju så poppigt på de sociala medierna att man ska nämna 3 positiva saker varje dag, så jag ska försöka ge mig på det varje gång jag skriver.. ( har jag Sveriges pessimistiska blog?, jag är nog top 3 ialf) 
Positivt idag;
1. Jag eldade inte upp ögonbrynet då lågan var för stor på tändaren  när jag skulle tända en cigg (bara näshåren)
2. Jag avvärjde en skruv i foten, den satte sig bara lite. 
3. Jag bröt inte tårna när plåten ramlade över min fot!!

Haha näääädå här kommer den riktiga
1. Gjorde fint i trädgården så jag fick beröm.
2. Har städat altanen så jag oxå fick beröm.
(Nu blir jag ju generad)
3. Har en fin prins som bryr sig om mig. 

Ha en bra dag!
Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar